Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Ειμαι η Δημητρα και ειμαι πολυ καλα...

Καλησπέρα σε όλες τις εγκυούλες και τις μανούλες, είμαι η Δήμητρα και το πλασματάκι μέσα μου είναι η Ειρήνη Χρυσοβαλάντου που πρόκειται να γεννηθεί μέσα στον Ιανουάριο(πρώτα ο Θεός)!Είμαι στην 27η εβδομάδα της εγκυμοσύνης μου και εύχομαι να μου είχε έρθει αυτή η ιδέα νωρίτερα..το μπλογκ αυτό ειναι κυρίως ημερολόγιο για τη μπικρή μας μπέμπα που πριν κάν έρθει μας άλλαξε όλη μας τη ζωή..Θα γράφω είσης πραγματάκια που εμένα μου φάνηκαν χρήσιμα στην εγκυμοσύνη κι ελπίζω να φανούν και σε εσάς!!Enjoy!!!!

3 σχόλια:

  1. Καλορίζικο το μπλογκ Δημητρούλα!
    Ευχομαι να το γεμίζεις με ευτυχισμένες στιγμές & με το καλό να φτάσεις στους 9 και να κρατησεις την μπεμπουλα σου αγκαλιά!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία ιδέα κοπελίτσα! Καλή αρχή να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε πολύ κι εγώ και το καρουμπαλάκι μου!!Σας αγαπώ πολύ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή