Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

27η εβδομάδα

      Τι γίνεται μέσα μου αυτή τη βδομάδα άραγε??Φαντάζομαι όλες έχουμε την ίδια απορία,οπότε για πάμε να το δούμε μαζί(από το βιβλίο Η βίβλος της εγκυμοσύνης)
       Σύμφωνα λοιπόν με το βιβλίο μου,η Ρηνούλα αρχίζει σιγά σιγά να παχαίνει και να στρογγυλεύει,μοιάζει δλδ όλο και περισσότερο με κανονικό μωράκι!Αρχίζει και πιπιλάει το δάχτυλο(και μετά άντε να το κόψουμε αυτό),και αυτό τη βοηθάει να αναπτύσσει τους μασητικούς μυς.Τα πνευμονάκια συνεχίζουν να αναπτύσσονται.Έχει πλέον όλους τους γευστικούς κάλυκες στη γλώσσα και την εσωτερική πλευρά των παρειών(και χθες έφαγα σκορδαλιά,καημένο μωράκι).Οι ανώρετες νοητικές της λειτουργίες γίνονται πλέον πιο σύνθετες.
        Επίσης,πλέον μπορούμε και βλέπουμε.ναιιιι!!!Δημιουργούνται οι αμφιβληστροειδείς χιτώνες και μάλιστα ένα μωρό πλέον μπορεί και καταλαβαίνει τις μεταβολές στην ένταση του φωτός!Μελέτες έδειξαν ότι αν ανάψουμε ένα φακό πάνω στην κοιλιά μας,το μωρό αντιδρά και κινείται προς το φως(να κάτι που πρέπει να δοκιμάσουμε).Οι βλεφαρίδες έχουν πάρει το τελικό τους σχήμα(άρα αν στον επόμενο τρισδιάστατο υπέρρηχο η μικρή μοιάζει στον άντρα μου,δεν έχω ελπίδες?)

       Αυτό που παρατήρησα εγώ είναι οτι πλέον όταν κλωτσάει αρχίζει και φαίνεται από την κοιλίτσα(χθες καθόμασταν και σε καμαρώναμε με τον μπαμπάκα)και μάλιστα κάποιες φορές είναι τόσο υπερκινητική που βλέπουμε διάφορα.Όταν το κάνει αυτό όμως,την επόμενη μέρα ξεκουράζεται για να ανακτήσει δυνάμεις και να επανέλθει δριμύτερη,χεχε...Γι αυτο και σήμερα κλωτσάει ελάχιστα πάλι!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου